Magsjuka.

Torsdagen förra veckan åkte David på magsjuka på eftermiddagen. *suck och puff*
Men det var ju inte direkt oväntat. Det går magsjuka på hans dagis just nu.
Och är det nån som bara säger ordet "magsjuka" så åker jag på skiten direkt. Det slår aldrig fel.
Det blev vitpeppar och handsprit i mängder för min del.
Och tro det eller ej, men jag klarade mig från magsjukan... i en hel vecka....
I lördagsmorse klockan sex var det kört. Då fick jag campa på golvet i tv rummet öå en luftmadrass tills att kroppen sa ifrån på grund av smärtor överallt.
Själva magsjukan gick väl över rätt fort men jag är klen som bara den fortfarande.
Inte vill jag rivstarta magen heller så jag lever på nyponsoppa, blåbärsoppa och smörgås.
Och smörgåsarna är jag inte speciellt förtjust i att äta för jag börjar må illa för varje tugga. :(
Det lär väl ta en vecka för mig att bli normal igen.
Jag som absolut inte har tid att bli sjuk nu. Vi har prov på onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0