Lustigkurre.

Ibland är David en riktig stjärna. Igårkväll när jag tog på han en blöja för natten så låg han så stilla och snällt.
Och precis när jag skulle till "stänga" blöjan så säger ungen: "Hejdå noppen!" och vinkar......  jag skrattade hejdlöst! Jag kunde inte göra annat. 
Imorse när jag väckte honom så tittade han på mig, vände sig om och sa: "E liten tund till". Och hur säger man nej till nåt sånt? Men det var verkligen en liten stund till bara också för två sekunder senare skuttade han ur sängen och skulle titta på Ben Ten.
Och nu på eftermiddagen satt Tony och försökte lära honom att räkna lite. Och det lät ungefär så här:

D: Ett, tå, tje, fyja, fem, sesk, su, åtta, nio, tio evla, tolv, .... fjoton, femton, arton, nitton .... sugo, sugoett....

T: Tjugotvå...

D: Kanske det är....


Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, snoppen är det viktigaste i en killes/pojkes liv =P Det är lixom inte en kroppsdel utan den är en egen person skrattar

2010-03-06 @ 13:46:43
URL: http://nathalinickie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0