Den blå skrivboken...

Folk har alltid gått och sagt att min son är så himla snäll och tror mig inte när jag säger att dom inte har en aning om vad dom pratar om. Han är som Emil i Lönneberga! Han gör så många hyss så nu har jag börjat skriva ner dom! Den här listan är BARA från i sommar.....

14 juni: David skulle gå själv och hämta mig i tvättstugan och rymde ut på gården. Pappa fick hämta honom hos grannen, iklädd endast kalsonger.

15 juni: David hällde ut badolja över hela fåtöljen och skvättade även ner väggen.

16 juni: David tog ett moppskaft och slog sönder lampan i hallen med. Han lekte piñjata med lampan.

18 juni: David slarvade bort min mobiltelefon och lyckades få upp blixten mcqueen bilen på vardagsrumsbordet och satte sig på den och åkte på där.

25 juni: David slängde en Loka flaska i golvet så vattnet sprutade, slängde pappas mugg i golvet så den gick i tusen bitar ute på glasverandan, hittade nyckeln till vardagsrummet och låste sedan in sig där och stog och vinkade glatt till oss och sa ”kommer snart!”. Vi fick muta honom med godis för att få ut honom!

5 juli: David klättrade upp på fönsterbrädan i sitt rum och skruvade ur glödlampan ur lampskärmen, sen slet han av ena stjärnan i lampklustret i hans andra fönster. Sen gick han och hämtade sin baby hårborste och doppade den i toaletten och stog sen och borstade toalettdörren.

9 juli: Rymde ut på gården när jag talade om att pappa skulle komma hem på lunch. Han skulle möta pappa.  Sen tänkte han tvätta sin tröja i skurhinken med skurvatten i medan jag skurade golven. Och han fixade välling till sig själv genom att stå och äta vällingpulver med en skopa direkt ur burken.

10 juli: I ett försök att öppna sovrumsdörren tog han sin låda med hjul på och körde den rakt in i dörren två gånger så ena hjulet knäcktes och gick av.

13 juli: I ett raseriutbrott när jag skulle klä av honom på Stenö bet han mig så jag fick märken i armen.

20 juli: hällde ut kattsand på glasverandan medan jag snyggade till köket. Och medan jag sopade ihop kattsanden passade David på att gå ut i köket och pinka på golvet. Så jag åkte på att skura köket också.

25 juli: David förstörde den bärbara telefonen. Han slet av en kabel till batteriet. Så nu är vi utan trådlös telefon och nummerpresentatör och får nöja oss med en vanlig sladdtelefon.

31 juli: David boxade mig rakt över munnen… med flit!

3 augusti: klippte av mig ca 5 cm hår med en sax ute på kolonilotten medan jag höll på att ta på han ett par byxor.

5 augusti: hällde ut den enda kattsanden vi hade på mattan på glasverandan så vi blev helt utan kattsand. Och när vi var och handlade på ÖB rymde han från oss och vi fick leta igenom hela butiken. Vi hittade honom i butiken intill, på väg in mot Team Sportia.

8 augusti: David gick ut på glasverandan, drog av sig kalsongerna och kissade i pappas skor....

Det är en vecka kvar på hans sommarlov.... JAG HAR NEDRÄKNING!!!!!


Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Gud vad svettigt du har det.......

Hehe, var grannen endast iklädd kalsonger ;-)

2010-08-08 @ 20:43:53
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0