30 cm dumheter.

Ja igår gjorde jag ju verkligen skäl för mitt smeknamn måste jag säga.
Pv och jag satt och pratade med Gunnar och Jonathan idag på svenska lektionen.
Och hur det nu var så började Gunnar att berätta en massa grejor som han varit med om och sånt där så vi hade ju en smula roligt då.
Bland annat så blev det prat om fester och sprit och han sa att han var väldigt billig i drift för han tålde typ ingenting.
Och så rabblade han upp nån spritsort och sa till mig att om jag drack en kvarting av det så skulle jag förmodligen klara det bättre än honom.
Varpå jag svarade att jag inte visste vad det där var för nånting för jag dricker inte alkohol över huvudtaget. Och att dom enda spritsorterna jag kände till var Vodka och Koskenkorva....
Dom höll ju på att dö av skratt. Det lät ju som om jag vore värsta grogg-haggan!

Ja det var väl ungefär dagens höjdpunkt. Efter det gick allt bara utför och dagen kändes bara allmänt skit och man ramlade ner till jorden igen.
Jag vill ha tillbaks mina rosa moln!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0