Vad drömde jag då?

Igår gick jag ju och plockade dessa 7 olika blommor. Och eftersom att det är lite dåligt med både gärdesgårdar och ängar här så fick det bli att jag plockade blommorna på 7 olika platser under min promenad istället. Sen läste jag någonstans att man även skulle vara tyst under tiden man plockade blommorna så jag sa inte ett pip under tiden heller.
Sen gick jag hem och la mina blommor under kudden. När det sen var dags att sova så var jag ju givetvis mycket nyfiken på om jag skulle drömma om den jag ska gifta mig med.
Och vad drömde jag då? Jo... jag drömde att jag satt med en röd färgkrita och skrev! *Yey* Sen satt jag med en grön turschpenna och ritade ett porträtt och skrev ett namn men den pennan fungerade lite sämre. Och sen vaknade jag.
Så nu vet ni, om ni hittar en röd färgkrita eller en grön, lite sämre fungerande turschpenna så kanske det är min blivande make! ;)

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Men vem var det du ritade porträttet på???

Det måste ju vara den du ska gifta dig med, inte kritorna... :-)

2009-06-20 @ 12:10:34
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com
Postat av: Gunsan

....eller betyder det kanske att han är konstnär??

2009-06-20 @ 12:11:47
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com
Postat av: jag

jag har en dåligt fungerande röd på jobb

är du intresserad

2009-06-24 @ 14:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0