Skitväder!

Det är vad det har varit ända sen i Onsdags. Det har varit kallt, mulet och pissregnat hela tiden och nu börjar jag faktiskt bli riktigt less på det här. Nu har det gått så långt att jag blivit riktigt seg och tappat lusten för att göra nånting alls.
Enda fördelen är väl att jag inte har behövt tvätta håret på flera dagar. Mitt hår är ju så där att så fort att det är fuktigt, kvavt eller regnar så säger det bara "FLUFF" och så ser jag ut som Ronja rövardotter. (Sopkvast är också en bra beskrivning)
Jag lever i utopin att i morgon är det fint väder, soligt och 25 grader varmt! Men i verkligheten så är det väl mulet, regn och på sin höjd hela 12 grader ända fram tills efter Midsommar......
Jag börjar hålla med Thomas Ledin om att sommaren är kort, det mesta regnar bort.

Davids öra ser nästan normalt ut nu iallafall och han har inte klagat på att han har ont längre heller så det är ju bra.
Och imorgonkväll ska han vara utklädd till Emil i Lönneberga på sommarfesten som hans dagisavdelning ska ha.
Det är just därför jag hoppas på att det är bra väder.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vi har haft kanonväder här idag trots spindelavrättnignar (vad hemskt det lät =) Hur har ni haft det?

2009-06-15 @ 18:52:12
URL: http://emoen.blogg.se/
Postat av: jag

vi har haft fint väder här

ha ha ha

eller jag menar det var ju tråkigt för dig att vädret inte är bra



men du slipper jobbiga saker som att äta glass sitta med sol brillor o

vila ute på en sol stol

det är himla jobbigt så tänk på mig

:-)



2009-06-18 @ 11:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0