Menlöst igen då.

Ta fram mobilen - svara på frågorna

Namn 1 - Anita
Hur länge har ni känt varandra? - 13 år
Har du pussat honom/henne? - Haha nä,
Kan du berätta hemligheter för personen? - Vet inte

Namn 5 -  Robert
Är ni släkt? - Ja
Hur är han/hon till sättet? - Rolig
Känner du honom/henne bra? - hehe, jadu det var en bra fråga.

Namn 10 - Hanna
Har du sänt personen ett sms? - Jo men det var länge sen nu. Vet inte ens om numret stämmer längre. *haha*
Är det en tjej? - Ja
Går personen i samma skola? - Nej.

Namn 13 - Jessica P.
Kramat personen? - Nej
Bor? - Här i stan i alla fall.
Hatar du personen? - Nej

Namn 15 - Lasse Kongo
Har du besökt personen? - Japp det har jag.
Är han/hon trevlig? - Jodå.
Vad börjar hans/hennes namn med? - L

Namn 18 - Mamma hem
Har du kramat henne/honom? - Ja, det är min morsa.
Har du sett personen full? - Nej tack och lov för det!
Är personen äldre än du? - Ja hon borde ju vara det, det är ju min morsa.  ;)

Namn 21 - MIB #5150
Är han/hon vacker? - Jag har inte kollat så noga.
Bästa minne av personen - När han berättade om Trafik Trolle för mig.
Har du hennes/hans msn? - Japp.

Namn 22 - Mobilsvar
Står han/hon nära dig? - Njä
Har du kramat personen? - *ASG* skulle inte tro det då.
Har du varit förtjust i honom/henne? - Kan jag inte påstå. Men kanske bra å ha.

Namn 25 - Mr Wildheart
Beskriv med ett ord - Rolig!
Bor personen i huvudsstadsregionen? - Nej.
Har du sett honom/henne i en dröm? - Nej. Jag har inte ens vetat hur han sett ut för det tog honom 8 år att skicka ett foto.

Namn 28 - Peter
Första tanke? - Mr bean.
När träffade du senast personen? - Ööö.... jaa... *funderar* när var det? Här om veckan.....? Kanske....?  
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - Av han själv.

Namn 32 - Sarisio
Har du sett personen naken? - *skrattar* Näe.
Ge ett smeknamn - Sarisio
Kille eller tjej? - Tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0