Kattastrofen testar.

Ja så var det midsommar nudå och jag har faktiskt beslutat mig för att testa en av dessa sägner som finns om Midsommarafton. Den här om att man ska plocka 7 olika sorters blommor och lägga under kudden och då ska man drömma om den man ska gifta sig med. Personligen har jag mycket svårt att tro på det här och det är just därför som jag tycker att det här ska bli riktigt intressant att testa.
Så idag har jag varit på promenad och plockat blommor och det var ju inte det lättaste att hitta olika blommor kan jag ju säga. Men jag lyckades tillslut!
Imorgon får ni veta om jag drömde om den jag ska gifta mig med.

Tills dess, ha en trevlig midsommar!



 


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Men...tänk om du drömmer om någon annan än Tony då?

Läskigt!

2009-06-19 @ 16:26:16
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com
Postat av: Kerstin

Jag tror det är så att du ska plocka dom på 7 olika ängar också :D typ hoppa över staket o sånt som dom gjorde förr..



Jag väntar med spänning på resultatet hehe

2009-06-19 @ 22:14:44
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0