Rastlös.

Jag känner mig en smula instängd och rastlös. Jag vill göra en massa saker. Jag vill ha lite nya möbler och fixa om lite här hemma bland annat.  Samt att en plötsligt lust att ut och resa har infunnit sig, vilket gör att jag känner mig rastlös. Och den här rastlösheten blev lite mera påtaglig när brorsan berättade att han och hans tjej for till Lettland för ett tag sen. Och den blev ännu mera påtaglig när en kompis till mig nyligen for till Grekland med sin familj. Inte blev det bättre när jag fick höra att en annan kompis åkte både till Tyskland och Danmark i två veckor också. Och när brorsan sen kom och berättade att vecka 37 ska han och hans tjej fara till Grekland också så höll jag på att avlida! Jag vill också ut och resa!!  Jag vill se vita sandstränder, medelhavet och en massa andra saker. Och jag vll fotografera allt vackert jag ser!
Jag blir bara mer och mer deprimerad för att jag inte kommer att få se och få uppleva allt som jag känner att jag vill för att det inte finns pengar till det.
Ibland önskar jag att jag hade egna vingar så jag kunde flyga vart jag ville, när jag ville. *suckar*

Det enda ställe jag har varit till är Helsingfors... i Januari!!! Det var snöslask och kallt! För att inte tala om att det var stormvarning när vi for dit och när vi for hem var det orkanvarning, så jag låg i hytten hela resan och var sjösjuk!
Och den enda affären som jag ville gå till var dessutom stängd.....

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Stackare du.... :-/

2009-07-27 @ 01:45:21
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0