Vaknade av en överraskning.

Imorse vaknade jag runt 5.30 av ett det small till ute så jag tänkte att nu tippade väl traktorn bortöver här omkull.
Jag klev upp och tittade ut men såg inte nåt märkligt mer än att det var mulet ute.
Så jag gick och la mig igen men efter en stund så hörde jag hur det började mullra rätt rejält och jag tänkte att näe... nu måste nån skoja med mig. Det kan inte åska i April heller! Det har det väl aldrig gjort! Här kan det MÖJLIGEN åska nån gång i Juli-Augusti, knappt det.
Jag klev upp ännu en gång och jodå, nog sjutton åskade det allt.... och spöregnade också.
Det varade väl inte så värst länge iallafall.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Usch, vi hade värsta åskan här också

2009-04-29 @ 09:22:05
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0