Dagens dumheter.

Jag har grammatik prov i Engelska på Måndag morgon kl 8.00. *hurra*..... eller nåt....
Annars då? Extremt trött idag och jag kände mest för att sova sista lektionen.
Och när våran svenska lärare hade närvarokontroll så fick jag för mig att hon hade ropat upp samma person två gånger.
Men det var två olika personer med nästan likadana namn.
Dessutom var ett av namnen det namn som stog på whiteboarden för nån vecka sen och jag trodde att det var namnet på ett fotbollslag....... 
Jag var ganska glad åt att den killen inte var i klassrummet vare sig den gången eller den här gången. :)
Jag känner mig tillräckligt hemsk som det är ändå. Hua.
Hoppas verkligen inte att han tar illa upp om han hör den här historian av dom andra nudå.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0