Baciller.

Så här på höstkanten brukar ju diverse sjukdomar sprida sina härjningar i alla ens bekantskapskretsar.
Och har man otur så hinner dom dela med sig av sina baciller och vips så står man där med skägget i brevlådan och  man blir sjuk.
Jag har klarat mig väldigt bra den här hösten måste jag säga.
Tills i Torsdags, då jag började känna mig lite konstig i halsen.
På Fredagen kändes det värre och strax före lunch började jag att hosta lite grann.
Idag låter jag som en groda i målbrottet.
Jag hade ju hellre blivit hes och nästan tappat rösten om jag ska vara ärlig....
Hoppas bara att jag inte blir riktigt dålig för jag har verkligen inte tid att vara hemma och sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0