Höstlov.

Nu har jag höstlov en vecka och jag måste ju säga att jag hellre går i skolan än att vara ledig.
Ja jag vet, jag ÄR knäpp....
Och nu när vi har ställt om till vintertid så är ju dagarna längre, vilket innebär att den här veckan kommer kännas som en hel evighet för mig.
Jag kommer att klättra på väggarna här innan det ens har blivit onsdag! 
Och jag kan nästan se mig själv stå utanför skolan och banka på dörrarna, skrikandes: "Aaahhh!!!! släpp in mig!!! Jag behöver studier!!!! Öppna!!!! "

Från det ena till det andra... jag var på teater ikväll och såg Baghdad Burning.
Lite annorlunda men väldigt gripande teater. Den kan jag rekommendera.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0