Eländet fortsätter.

Igår började det snöa och blev svinkallt. *Hurra*.. eller nåt... Nåja, jag har tvättat min vinterjacka så jag behöver inte frysa direkt.
Hur som helst så var jag tvungen att gå till sjukhuset med David idag för hans feber har inte gett med sig än.
Visserligen har den ju gått ner en hel del men ändå.
Det konstiga är att när han vaknar på morgonen så har han normal temp, sen stiger den efter nån timme och landar nånstans mellan 38-39. Och trots att han har feber så röjer han järnet och härjar som bara den.
Nåja, jag fick en tid kl. 15.15 och att ta sig igenom hela stan på 20 minuter i snömodd med en barnvagn var ju inte nån hit kan jag säga. Det gick knappt att ta sig fram. Usch jag var så arg för att det inte var plogat för fem öre!
Och på sjukhuset blev jag ju inte mycket lyckligare egentligen.
Läkaren undersökte Davids öron och hals och konstaterade allt såg bra ut (vilket jag redan visste).
Och hon tyckte att han verkade pigg och glad (ingen nyhet heller) så hon visste liksom inte vad man skulle göra.
(Nej det kunde ju en blind anka räknat ut med simfötterna).
Tillslut skrev hon iallafall ut pencillin åt honom och sen fick jag gå hem.
Blir han inte av med febern nu så får jag frispel.....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Se det positivt; ni får iaf snö, här regnar det bara, om det inte snöblaskar sig. Och skulle det snöa så blir det storm så alla vagnar och bussar ställs in. Men du är söt ändå :P

2008-11-01 @ 18:25:17
URL: http://emoen.blogg.se/
Postat av: mikaelam

Hejsan! Hoppas du får en trevlig kväll! kika gärna in i bloggen =)

2008-11-01 @ 18:33:29
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0