Prov och tokstädning.

På Måndag ska jag tydligen ha Nationellt prov i svenska. Idag fick jag veta att jag även ska ha ett läsförståelse prov i Engelska också. Och båda proven är samtidigt!
Men efter att jag hade pratat med min Engelska lärarinna fick jag flytta på Engelskaprovet till eftermiddagen iallafall.
Så hela min Måndag kommer att gå åt till att göra prov. *Yey! * Vad kul...... 

Nu så här på kvällskvisten så har jag tokstädat. Och just nu känns det som att skotta snö medan det fortfarande snöar.....
Jag har nämligen dammsugit badrummet och hela vägen ut i köket fyra gånger! 
Kattskrället går ju tusen gånger på lådan och släpar med sig halva kattlådan ut igen varje gång.
Och innan jag satte mig här så fick jag sopa utanför badrummet också för givetvis hade han varit i lådan igen...... *suckar*


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tänk på all motion du får ändå ;)

2008-11-07 @ 10:59:50
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0