Toksjuk?

I Tisdags kväll började jag få lite små ont i halsen men tänkte väl att det blir inget värre av det här.
Ack så fel jag hade. Mitt i natten vaknade jag med 38 graders feber och lät som en groda som inte svalt gröten än.
Och igår morse funderade jag länge och väl på hur jag skulle göra, skulle jag till skolan eller inte?
Men jag bestämde mig för att ge mig iväg ändå. Så länge jag kan stå upprätt är jag inte allt för sjuk tyckte jag.
Givetvis hade jag en så här riktig lång dag från 8-16.00 också men det gick bra ändå.
När jag kom hem så åt jag lite mat och donade men jag gick och la mig redan 19.30 och halvsov.
Mitt i natten vaknade jag och tyckte att jag kanske borde kolla hur hög feber jag har för det kändes som om den var ganska hög. Jodå... 39.3 så det blev panodil.
Sen låg jag i sängen med en blöt handduk och baddade mig i ansiktet med.
Och jag tänkte att jag blir hemma från skolan i morrn för jag kommer inte kunna stå upprätt.
Imorse när jag vaknade hade jag ingen feber alls. Förbryllande.......
Så jag ska iväg till skolan alldeles strax men jag tar med mig panodil ifall att. Man vet aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0