Spiskroken.

Jag gjorde som moster sa, höll mig i spiskroken och följde med på en promenad till
El Chorro. Och jag kan ju bara konstatera att det var nog den allra sista platsen på jorden som jag satte min fot på! Hua! :)

Annars då? I helgen ska större delen av familjen träffas och städa ur Stugan så mormor kan vistas där i sommar.
Och så ska vi rensa ut en massa från lekstugan också så barnen kan vara där och leka.
Så den här helgen ser jag fram emot. Jag tycker om när hela familjen är samlad och gör saker ihop. Hoppas bara att vädret är bra.
Jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran och fota lite grann också.
Tant har ju blivit lite senil på äldre dagar.... *hum*

Jag väntar också med spänning på att få läsa hur det går med lilla Cloud Julian och hoppas så innerligt att allting går vägen. Många tankar går till honom och övriga familjen. 
*massor av kramar till dom allihopa*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0