Fortfarande förkyld.

Jag är fortfarande förkyld och vid det här laget har jag snart avverkat ett helt paket med panodilbrus, en hel karta Mucoangin, en mängd servetter och smörjt näsan med arméns hudsalva.
Och jag låter som om jag kommit i målbrottet. Jättekul... *suckar*
I förrgår slog det lock för båda öronen på mig så jag hör nästan ingenting heller.
Inte undra på att jag trodde att det var katten som jamade när det i själva verket var en unge som tutade med en cykeltuta här utanför......

Den personen som var snäll och delade med sig av sina baciller till mig ligger inte på min plus lista just nu.
Och jag önskar den här förkylningen dit pepparn växer!


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Vad skönt att det inte kan vara jag som har skickat bacillerna då :)
.....eller är det nåt cybervirus du har fått, som går med e-posten?
Krya på dej!

2008-05-04 @ 11:00:04
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com
Postat av: Kerstin

Hm..det var säkert du som smittade mig :P

2008-05-05 @ 08:00:55
URL: http://emoen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0