Snott av Anneli


10 favoriter
Språk: Engelska, Svenska
Mat: Allt som ser ut, luktar och smakar som nåt ätbart
Låt: Ingen för tillfället
Tecknad figur: Hälge
Sport: Möjligen hockey VM då. Annars ingen!
Komiker: Ingen alls
Veckodag: Fredag, lördag och söndag
Glassmak: Allt utom kaffesmak!
Soloartist: Ingen alls

9 för tillfället
Humör: Glad
Tanke: Tutbingo ikväll
Kläder: T-shirt och byxor
Bakgrund: Nån rymdbild
Känsla: Skosnören?
Tid: 14.06
Bästa sak: Datorn
Irritationsobjekt: Datorn

8 första
Bästa vän: Therese, Annis, Kerstin, Maud. (utan inbördes rangordning)
Husdjur: Tre katter
Kyss: Pass....
Piercing: Nej
Förälskelse: Janne E.
CD skiva: Ingen alls
Bil: Har ingen
Ord: Titta

7 senaste
Telefonsamtal: Maud
Mat: Havregrynsgröt, smörgås och en apelsin
Dryck: Vatten
Biltur: Kolonilotten igårkväll
Tv-program: Det minns jag inte ens
Spelad låt: Ingen
Köpta klädesplagg: En grön badrock åt David

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nejtack!
Brutit mot lagen: Nej
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Näe inte än. ;)
Varit med på TV: Nej
Varit med i tidningen: Japp

5 nej tack
Skolämne: SO
Mat: Sniglar och musslor
Musik: Gyllenetider, Per Gessle och annat skräp
Dryck: Allt med alkohol
Djur: Pass....

4 saker
Du gjorde igår kväll: Tvättade
Du kan höra just nu : Baja-Maja (katten) som snarkar.
Du inte kan leva utan: Min familj
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn eller spelar tv spel

3 personer
Du kan berätta allt för: Therese, Kerstin, Annis och Maud. (ja jag vet att det blev fyra.)
Du tycker om: Fler än tre. :)
Du inte gillar: Ingen nämnd, ingen glömd

Val
Coca Cola eller Fanta: Cola
Hund eller katt: Katt

1 önskan

Att alla mina nära och kära har det bra


Kommentarer
Postat av: jag

det var ett av de bättre inläggen, man får veta lite mer om Dig som person.



2008-07-04 @ 07:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0