En solig dag.

Idag gick jag, Maud och David iväg och skulle fixa så att jag kan börja plugga till hösten igen.
Men när jag kom dit så hade ju jag inte haft en tanke på att ta med vare sig gymnasiebetygen eller personbevis.
Så nu måste jag gå dit en gång till för att kunna fixa det där.
Usch vad irriterad jag blev för att jag inte hade en tanke på att ha med dom där lapparna.
Sen skulle vi gå till kolonilotten för Maud har inte sett hur den ser ut nån gång. 
När vi kom ut dit till mamma och Peter så fikade vi lite grann och gick runt och kikade på alla fina maskrosor som växte på våran lott....
Och jag beslutade mig för att köpa en pallkrage nu i veckan här nåt tag så att jag kan åka ut nu i helgen och flytta jordgubbslandet. Då kan mamma och Peter ställa dit växthuset sen.
Och innan vi gick hem skulle jag plocka med mig lite rabarber hem så jag kunde göra en rabarberpaj.
Men dom där rabarberna glömde jag helt och hållet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0