Oväder.

Hela dagen igår var tokvarm. Usch det var riktigt så det var blääää rent ut sagt.
Och framåt eftermiddagen, när jag satt och surrade i telefonen med Maud så hörde jag hur det mullrade långt bort.
Maud hörde inte ett dugg sa hon. Och hon har ändå fönstren på glasverandan öppen, det har inte jag!
Jag kikade ut och såg att det såg väldigt svart ut. Och jodå, nog mullrade det allt.
Men ovädersmolnen såg snarare ut att dra ut mot havet så jag tänkte att det blir nog inget oväder här.
Några timmar senare så började det faktiskt att åska här också.
Fast inte så nämnvärt mycket. Några blixtrar och några muller, sen hade det dragit förbi.
Ovädret hade delat på sig och det värsta drog ut mot havet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0