Mitt 2008

Så här på årets sista dag finns ju lite tid till eftertanke över året som gått.


*Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Försökte lära mig arabiska. *haha*

*Höll du några av dina nyårslöften?
Ger aldrig några sånna.

*Blev någon av dina vänner förälder i år?
Kerstin och Isen.

*Vilket datum kommer du alltid att minnas?
15:e Agusti då det var upprop i skolan.

*Vad var din största framgång 2008?
Att jag lyckades få MVG i engelska för andra gång.

*Största misstaget?
 Att jag tänker för länge innan jag tar kontakt med nya människor.
                                               
*Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jadå, både blivit opererad och förkyld.

*Bästa köp?
Det minns jag inte.

*Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jadå många saker. :)


*Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008?

Öppnar mitt hjärta - Thomas Di Leva
Candles - Chris Rea


*Vad önskar du att du gjort mera?

Pratat med fler i klassen.

*Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget.

*Hur tillbringar du julen? 
Med släktingar.
  

*Blev du kär i år?
Fundera på det du så har du nåt att göra ett tag. *haha*

*Favorit program på tv i år?
Top Model. (Jag gillar att se fotografierna i slutet.)


*Största musikaliska upptäckten?

Ingen alls. Har väl mest lyssnat på gamla 80-tals låtar. *asg*

*Vad gjorde du på din födelsedag?

Hade hela släkten på besök.

*Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det gör det säkert men det är inget jag funderar över.

*Hur skulle du beskriva din stil 2008?

Skosnören?


*Den bästa nya människan du träffat?

Alla i klassen. Fast Pv kände jag ju sen förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0