Chip N Dale.

Jag har listat ut Davids framtida yrke nu. Han ska bli en Chip N Dalare!
Hur kom jag på det? Jo, för några månader sen började David dra ner dragkedjan på sin pyjamas och visade hela bröstet. Och det spelade ingen roll hur många gånger jag än drog upp dragkedjan, den åkte ner lika fort igen.
Tillslut gav jag upp.
Det gick ett tag och sen började han dansa så fort att han hörde musik som han gillade.
Först var det Elvis stilen. Stå brett isär med benen och ruska på ena benet. Sen blev det att han började vicka på höfterna och framförallt rumpan. Det ser tokroligt ut.
Ibland gör han lite andra rörelser också men det är mest vicka på höfterna och rumpan som gäller nu.
Och igår kom det som övertygade mig.
Han tog sin röda fåtölj och ställde sig i den med magen mot ryggstödet, ställde sig med fötterna på armstöden och höll i sig i ryggstödet och började sakta glida ner för att sätta sig på sitsen!
Det dröjer väl inte länge innan han lägger ihop alla dom här grejerna och gör dom samtidigt.
Jag får kanske skaffa en sån där stång som han kan använda och dansa runt snart. *ASG*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0