Falcor Morris. :D

Idag har jag ringt och försäkrat Morris. Så nu har båda katterna en likadan försäkring. Men jag är ju lite osäker på om han är öronmärkt, som förra ägaren sa att han var. Man får ju aldrig titta i hans öron! Han är inte så förtjust i att man är där och pillar och har sig. Så jag överväger faktiskt att ta honom till veterinären och be dom kolla om dom hittar nån märkning eller nåt chip. Hittar dom inget så ska jag nog göra mig råd med att chippa båda katterna faktiskt. Bara för att vara på den säkra sidan.

Igår låg Morris i soffan och sov och han liknade faktiskt den här lyckodraken Falcor från filmen The never ending story lite grann! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0