Lekstuga.

Idag hotade en stor flodvåg att dra iväg oss, så hela familjen fick snabbt springa och ta skydd i Davids säng som förvandlats till en båt och sen drev iväg ut till havs. Vi satt och metade med osynliga metspön för att få lite mat och för att ha lite att göra. Plötsligt började några hajar attackerade oss och jag fick bli Doktor Mamma och plåstra om David. Han blev biten av en haj när han tog sin nalle Janne och slog hajen med för att jaga iväg den. Sen drev vi i land på en ö och gick på upptäcktsfärd och letade efter mat med kikare. Då kom en massa poliser och ville stjäla våran skatt. David ville "panga" poliserna men det fick han inte för mig. Jag skyndade mig att lägga skatten i en plastpåse och gömde den på ett säkert ställe i en ihålig palm medan David jagade iväg poliserna med sin kikare. Sen gick vi och satte oss i soffan på stranden och åt smörgåsar som växte i träden.

Det blev en spännande eftermiddag det här med andra ord. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0