Det är färdigt!

Vi har en beboelig lägenhet igen! *Halleluljah* Det är lite grann ute på glasverandan som ska flyttas ner i källaren eller kastas. Men det är det enda som är kvar nu.
Det blev lite tomt på vissa ställen, i tv rummet tex. Det ekar nästan nu när alla leksakerna försvann härifrån.
Och efter att ha bott i lägenheten i 5 år så har jag ÄNTLIGEN fått upp en lampa i sovrummet.
Förut har vi bara haft en sladd och en glödlampa.
Och en tavla som vi har haft i flera år och som bara stått i ett hörn och samlat damm, har vi äntligen också fått upp på väggen nu.

Jag måste säga att jag är ganska nöjd efter det här. Det blev lite luftigare när så mycket rammel försvann.
Och Davids rum är jag nog mest nöjd med av allt. Det blev så fint.  :)


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Finns det bildbevis på ert verk?

:-)

2010-06-30 @ 21:19:02
URL: http://gunsansrum.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0