Betygen.

Efter den här terminen ser betygen ut så här:

Medicinsk grundkurs = VG
Omvårdnad = VG (om det varit en 7 gradig betygsskala skulle det ha blivit MVG.)
Vård & Omsorg =VG (med chans att höja betyget om jag gör bra ifrån mig på min APU.)
Datakunskap = ??  (Har inte fått betyget än.)  

Tidigare terminer såg det ut så här: 

Engelska A = MVG
Engelska B = VG (snubblade på mållinjen pga den sista uppsatsen)
Svenska A = MVG
Svenska B = MVG (och jag var en av de få under min lärarinnas karriär som fått MVG på nationella provet.)
Historia  A = MVG
Samhälle A = G (det var roligare att lyssna på läraren när han höll låda än att skriva proven.)
Religion A = G  (pga många orsaker! bättre lärare behövdes bland annat.)
Matte A = G (pga det höga tempot. Det är svårt att lära sig något när man byter kapitel efter en vecka.)


Kommentarer
Postat av: Gunsan

=)

Hälsningar Stolt Moster

2010-12-17 @ 00:01:51
URL: http://gunsan1958.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0