Sommarfest.

Idag har det för en gångs skull inte regnat och solen har väl tittat fram nån enstaka gång så där under dagen. Men det har ju inte varit jättevarmt precis då. 
Idag var det också dags för sommarfesten på dagis och alla barnen skulle vara utklädda till Astrid Lindgren figurer.
Och här har vi David, utklädd till Emil i Lönneberga. Jag ska väl också passa på att tillägga att han under själva sånguppträdandet hade en massa hyss för sig så personalen fick springa runt och hämta honom! Han var och klättrade på staket, tog alla pinnar från den lilla brasan som tillhörde uppträdandet och kastade dom åt pipsvängen och sprang iväg och skulle fippla med bandspelaren och trycka på alla knappar där. Plus att han började springa runt och prata om sin snopp! Alla föräldrar och släktingar som stog och såg uppträdandet skrattade åt David och själv var jag ganska glad över att jag stog längst bak och inte såg nånting......
Jag förstår verkligen hur Emils mamma kände sig allt som oftast när Emil gjorde hyss inför publik!
En av mormödrarna sa till och med att det verkligen VAR en liten Emil det där så busig som han var.

Så till er som påstår att David är så snäll och go och inte förstår vad jag pratar om när jag påstår att han är bråkig och jobbig: NI SKA FÅ SE FILMEN!!!!! Och den visar inte ens hälften av vad jag får stå ut med här hemma!


        


   

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Men en riktig sötnos är han i alla fall :-)

2009-06-15 @ 22:22:42
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com
Postat av: Kerstin

Haha, han måste ju leva sig in i rollen ;)

2009-06-16 @ 19:31:47
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0