44 frågor.

1. Hur gammal är du om fem år? 36.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jonathan och David.
3. Hur lång är du? 152 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Transformers 2 (Revenge of the Fallen)
5. Vem ringde du senast? Jonathan.
6. Vem ringde dig senast? Maud.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Det stog: "Jag ska starta om MSN."
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom var aldrig gift och dom separerade.
10. När såg du senast din mamma? Idag.
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrå.
12. När vaknade du i dag? 09.00
13. Vilken är din favoritjulsång? Har ingen
14. Vilken är din favoritplats? Vid datorn? Näe jag vet inte.
15. Vilken plats föredrar du minst? Där det är rörigt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning faktiskt.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Krokodiler under sängen.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Therese med alla sina kommentarer och påhitt.
19. Hur stor är din säng? Jadu jag har ingen aning men jag får plats iallafall. :)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Den som sover med mig vet. ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 st om jag räknar Findus kudde som numera är tom.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? Söderhamn
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota så länge det är varmt
26. Är du social? Ibland, ibland inte.
27. Vilken är din favoritglass? Allt som inte smakar mindre gott.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Har nog ingen.
29. Tycker du om kinamat? Ja, men bara kyckling i currysås och ris.
30. Tycker du om kaffe? Nej tack, blääää
31. Vad dricker du till frukost? Vatten, mjölk eller soja mjölk. Beror på vad jag känner för.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, men jag vaknar oftast av att jag ligger på rygg som i en likkista.
33. Kan du spela poker? Näe, inte riktigt min grej då.
34. Tycker du om att mysa/kela? Kanske. Beror på med vem.
35. Är du en beroendemänniska? Beror på vad det är det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, en kille från Örebro.
37. Vill du ha barn? Jag har en son redan.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska och några få ord på lite andra språk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men sjuktransport. Dom skickade aldrig nån ambulans åt mig.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng om jag ska bada. Annars havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Jag vet inte.
42. Äger du dyrbara smycken? Hahha, näe det kan jag inte påstå.
43. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt eller nåt men det var ju typ hundra år sen.
44. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Inget alls faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0