Lite julstök.

Förra helgen hade vi pepparkaksbakning här hemma, vilket David tyckte var jätteroligt.
Han både åt och kavlade deg och donade en massa tills att han tröttnade och började kasta degen omkring sig istället. Men roligt hade han ju iallafall. :)
Idag har jag gjort både ischoklad och bakat lussekatter. Och för en gångs skull har jag fixat det här före Lucia! *kors i taket* Annars brukar jag alltid göra sånt här långt senare... typ närmare julafton.
Så nu känner jag mig faktiskt riktigt nöjd. Men jag struntade i att göra några snöbollar i år.
Det här lilla räcker gott och väl tycker jag.

Och här har vi resultatet.

 
Ischoklad


Lussekatter

     
Pepparkaksbak och pepparkakor.


Snöbollarna som jag struntade i att göra i år.







Kommentarer
Postat av: Gunsan

Det var värst vad husliga ni/du har varit :-)

Det ser jättegott ut!

Problemet när man gör sån't där så här tidigt brukar ju vara att det tar slut redan innan jul och då måste man göra det en gång till.

Hoppas ni är duktiga och kan hålla er - eller har bakat tillräckligt mycket - så att det räcker till julafton i alla fall.

2009-12-07 @ 00:13:02
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0