Tankspridd?

Jag börjar misstänka att jag har varit borta lite för länge från skolan eller så är jag bara väldigt tankspridd ändå. Jag vet inte riktigt, jag har inte bestämt mig än.
Igårkväll hittade Tony O´boy paketet inne i kylskåpet, sen när vi hade gått och lagt oss hade jag tydligen pratat i sömnen och frågat honom om han hade låst bildörren.
Och imorse när jag skulle till skolan så glömde jag mina kollegieblock här hemma så vi fick åka hem tillbaks och hämta dom. Man undrar ju vad jag gör härnäst.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker det låter som vanligt när det gäller dig :-)

2009-08-25 @ 17:31:58
Postat av: Kerstin

Jo men det är en helt annan sak. Jag menar mer att man inte ska ge extra socker, som tex varm choklad eller äpplepaj. Alltså sånt som räknar som godis/efterrätt etc. Det är det jag menar med sockerfritt :)

2009-08-29 @ 12:19:00
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0