Nu har jag varit duktig.

Under den veckan som David var på semester så hade ju jag ingenting att göra. Jag höll på att klättra på väggarna redan efter nån dag bara. Så jag började promenera en massa. En dag var jag ut på promenad fyra gånger samma dag.
Sen började jag promenera varje kväll också. Jag har en liten runda som passar utmärkt tycker jag.
Och varje gång jag kom hem från promenaden så kom jag på att jag hade glömt att ta med mig stegräknaren. Attans.
Det hade ju varit kul att se hur mycket jag egentligen gick.

Så nu den här veckan är jag noga med att komma ihåg att ta med mig den på mina kvällspromenader.
Igårkväll gick jag 5.209 steg. Plus att jag sprang som en tok också för det började hällregna så det blev en dränkt Katta på hemvägen. Och nu ikväll har jag gått 5.756 steg, utan att ha sprungit nånting. 
Nu har ju jag visserligen inte räknat med allt annat jag går under dagen heller utan enbart det jag går under mina kvällspromenader. Så vi får väl se här om fyra veckor om det märks nån skillnad. 


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Duttig kicka! :-)

2009-08-12 @ 10:34:42
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0