Mat.

Här om dagen när vi var och handlade så hittade jag kantareller som såg så himla goda ut så jag var bara tvungen att köpa. Så igår blev det smörstekta kantareller med grönsaker, köttbullar och brunsås.
Idag blev det lövbiff med grönsaker, beasås och kantarellstuvning. Och jag vill ha meeeeeer kantareller!
Nu när svamparna är slut här hemma så suger det verkligen i fingrarna efter att få handla hem fler. Det är nästan så att jag skulle kunna få för mig att gå ut i skogen och plocka.
(om jag hittar några) Som det känns nu så skulle jag kunna äta smörstekta kantareller varje dag.

Jag var bara tvungen att lägga in en bild på kantareller också för dom ser så goda ut.
Visserligen en lånad bild från internet men ändå!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ohh det är ju grymt gott =) Nu måste jag åxå fixa fram lite kantareller!

2009-08-12 @ 22:17:18
URL: http://nathalinickie.blogg.se/
Postat av: Mr böna

En svampsafari kanske inte skulle vara fel då, eller?

2009-08-15 @ 00:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0