Barnledig.

I Lördags åkte David på semester med farmor och farfar och blir borta en vecka. Och man kan ju tycka att det borde vara jätteskönt men riktigt så enkelt är det faktiskt inte. Söndagen gick väl rätt bra ändå även om jag kände lite så där att jaha.. vad ska jag göra nu då? Igår höll jag på att bli galen och det slutade med att jag gick på promenad 4 gånger.....
På kvällen låg jag och tittade på filmen Kenny Starfighter och det kändes väl ganska välbehövligt att få skratta lite.
Idag har jag sovit bort halva dagen för jag hade sån huvudvärk. Jonathan ringde och väckte mig efter 12 nån gång och ville låna flyttkartonger. Sen blev det en kort promenad ner på stan och sen hamnade jag vid datorn.
Och nu vet jag liksom inte vad jag ska hitta på att göra igen.
Det blir väl en till promenad senare ikväll antar jag och sen får vi väl se om det blir att jag sätter upp en tvättid och tvättar.
Jag måste ringa mamma och prata med henne och bestämma om när vi ska ha golf turneringen också.
Vilken hejdlöst rolig "hemester" jag har eller hur?

Och här är en liten bild på David. Han hade gått och stängt in sig i sin farbrors hundbur och roat sig själv en god stund.





Kommentarer
Postat av: Kerstin

Sicken going =) Men usch, jag skulle aldrig klara det en hel vecka! Är det långt kvar?

2009-08-04 @ 21:06:06
URL: http://emoen.blogg.se/
Postat av: Gunsan

Mysgubbe :)

Det finns säkert masssssssor med saker som du skulle kunna passa på att ta tag i nu när du har all tid i väääärlden. Tvätten är alltid bra att ta till. Utetorkarväder är det också. Umgås med din sambo! Gör nåt kul tillsammans, bara ni två.

2009-08-05 @ 14:08:43
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0