Jordgubbar, smultron och giftemål.

Finns det nåt underbarare än jordgubbar och smultron?? Näe, jag tror faktiskt inte det.
Tänk att sitta och mumsa på jordgubbar en härlig sommarkväll...... *drömmer mig bort en stund*

Ja och så tar vi och ramlar ner till verkligheten igen då med en duns.
Idag gifter sig en av mina bästa vänner. Undrar om hon är nervös.
Jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas, och jag är ändå ganska bra på att föreställa mig saker och ting.
Lite synd att jag inte kan vara med och se det hela. Det hade varit roligt.
Men jag har gratulerat dom och har tankarna hos dom iallafall och det är väl kanske huvudsaken.

Och om en månad ska en gammal barndomsvän både döpa sin son och gifta sig samtidigt.
Även det har jag svårt att föreställa mig. *skrattar*
Jag har ju känt henne ända sen hon var pytteliten och vi gick på barnkolonin ihop.
För mig är hon fortfarande den där lilla tjejen med myggjagaren som skulle jaga bort ALLA myggorna, men som i själva verket tog tre myggor på tre veckor. *ASG*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0