A walk along memory lane.

Här om dagen när jag satt och rensade lite i en låda så hittade jag en massa anteckningar som jag skrev när jag gick i gymnasiet. Det blev inte så mycket mer rensat den dagen.
Jag fastnade och läste det jag hade skrivit istället. Tänk vad mycket som man glömmer bort med åren.
Det var riktigt kul att sitta och läsa igenom och få uppleva allt en gång till! :)
Som när Berra försökte tjuvkoppla elstationen och eldade ner den, när han förstörde en soffa och när han och Lars förstörde dörren in till verkstaden. Allt på samma vecka. *skrattar*
För att inte tala om lucia tåget som lärarna ordnade första året på gymnasiet.
Våran klassföreståndare Jörgen kom i lucia linne, med ett golvmoppsgarn och luciakrona på huvet. *ASG* Jag skrattade så jag grät!
Och diskussionerna om den där klassfesten som vi skulle ha hos Jörgen sen då, när Berra tyckte att jag skulle sova kvar hos Janne efteråt. *skrattar* Men det blev aldrig nån fest av nån anledning.
Det var tre riktigt roliga år det där.

Det hade varit kul att träffas allihopa igen.
Men vad jag vet så anordnas ju bara klassträffar med dom som man gick ut nian med.
Och det är ju lite tråkigt. Jag hade hellre träffat dom som jag gick gymnasiet med.
Dom enda som jag faktiskt har träffat och pratat med sen vi tog studenten är Liten, Berra och Peter.
Andreas brukar jag se på cruisingen varje sommar när han åker runt med sitt vrålåk och Janne såg jag förra sommaren när jag var på bio. Men annars har jag inte träffat nån.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0