Den du är - gör skillnad!

http://www.blueribbonmovie.com/


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Var bara tvungen att sno länken till min sida, det var ju så underbart. Började nästan grina, börjar iofs grina till praktiskt taget allt nu (snörvlade till nåt gammalt avsnitt av Baywatch häromdagen..:P) Men åh så bra den var!

2008-04-03 @ 18:37:18
URL: http://emoen.blogg.se
Postat av: jag

hej, nu är det snart jul snart bara 8 månader eller nått sånt.
så jag önskar se något i stil med.;vad drömmer du om under nätterna, var skulle du vilja bo o varför om du fick välja.
eller vad som gör dig arg ?! o då menar jag inte att du tappade en kaffekopp eller något sånt utan mer något större, nej inte en skål heller, jag menar något mer personligt som du känner för starkt, något djupt så man får veta mer om dig som den underbara människa du är, visa ditt indre öppna din själ.
jag vill läsa *DIN blogg
tack o hej, ha en bra dag.

2008-04-04 @ 16:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0