Rensa ut!

Idag har vi börjat rensa ut kontoret så David kan få ett eget rum. Vi har rensat precis hela dagen.
Och det dröjde inte många minuter efter att vi hade börjat plocka här förrän min första nysattack kom. Sen har nys och snor attackerna avlöst varandra ungefär varje kvart och det har slutat med att jag har fått gå och snyta mig. Jag är allergisk mot damm. Om dammet får ligga så känner jag inte av det, men så fort att dammet rörs upp så blir jag riktigt dålig. Jag har nu under dagen, sedan 12.00 ungefär, avverkat nästan en hel toarulle helt själv.
Det svider under min näsa och jag låter som om jag är jätteförkyld. 
Jag har använt ett speciellt allergi näspulver (som inte hjälpte mycket) och Otrivin Comp för att dämpa både nästäppan och rinnsnuvan. När jag tog Otrivinen blev jag bättre, men jag har ändå fått gå och snyta mig med jämna mellanrum. 
Usch jag kommer vara dålig i en vecka efter det här! :(


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Bra jobbat! Jag tror ni kommer att må mycket bättre allihopa sedan när ni är klar. Kablar har en viss benägenhet att samla damm omkring sig och är svårstädat. Glöm inte att gå ut och andas frisk luft emellanåt :-)

2010-06-27 @ 21:28:11
URL: http://gunsansrum.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0