En härlig vårdag.

Imorse ringde mamma och frågade om jag och David ville följa med på en promenad ut till kolonilotten och fika lite i det fina vädret. 
Det lät onekligen som ett bra förslag. Solen lyste och det var inte ett moln på himlen.
Och jag mitt pucko tock täckjackan... behöver jag säga att det blev varmt!?
När vi kom ut på kolonilotten så kom mamma på att hon glömt nyckeln till stugan hemma.
Efter att vi fikat lite så fortsatte vi våran promenad hem till mormor och överraskade henne med ett besök.
Hon bjöd på lunch och sen följde hon med oss en bit på vägen när vi skulle knata hem.
Så idag har jag varit ute och promenerat hela dagen i det härliga vårvädret.
Och både jag, mormor och mamma längtade ut till stugan......


Kommentarer
Postat av: månen

Skönt med vackert väder, du tycker ju om att gåå ut i skogen så när tiden kommer o bären är mogna (dröjer dock) så tänkte jag att du kanske kan plocka lite goda bär o sen bjuder du mig på lite glass o nyplockade bär .!
låter inte det himla bra ?!
för visst kan jag vara värd det nu när jag kommenterar här.

2008-04-03 @ 11:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0