Morris.

Igår åt inte Morris på hela dagen och inte på hela dagen idag heller vad jag har sett. Inte ens att han äter av det här speciella njurfodret. Han bara tittar på maten och vill inte ha. Inte förrän jag blandade i lite viltgryta åt han nu på kvällskvisten.
Usch jag känner mig så maktlös... jag vet inte hur jag ska få min lilla misse att må bra. :(
Jag hoppas bara att vi tar oss igenom den här veckan och hinner till veterinären och göra ultraljudet på njurarna och ta urinprov på honom. Och jag hoppas och önskar att han blir frisk!
Men som som det känns just nu så är det nästan som om han håller på att ta adjö av oss.
Jag ser samma tendenser hos honom som den där veckan innan mitt stora hjärta Findus avled knall och fall här hemma 2009. 
Det här lite extra goset och kelet och att han vill vara med oss och följer efter oss, samtidigt som han drar sig undan lite ibland och bara är för sig själv. Det känns som att det här inte kommer att gå vägen alls just nu. :(

  

Maja och Morris tillsammans idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0