Gud ger och han tar.

Igår var jag på inskrivning hos barnmorskan för att jag är gravid i vecka 12.
Men bara några timmar senare hände det som inte får hända.
Jag fick en störtblödning helt plötsligt och fick åka ambulans in till sjukhuset där det konstaterades att jag fått missfall.
Jag fick ligga kvar över natten för observation och fick gå igenom en massa undersökningar och sånt.
Idag har jag fått komma hem och nu är det väl mest den psykiska delen som är värst.

En liten dikt jag lånat och ändrat två ord.


Det kom ett bud från himlen,
från Skaparen sänd.
Han meddelade att stjärnan,
för mitt ofödda barn nu är tänd.
Att Regnbågen är redo,
och grinden öppen står.
Och himlens alla änglar,
skall följa när det går.


Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Stor kram till dig från mig.

2010-09-23 @ 18:09:56
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com/
Postat av: Gunsan

Ibland är det liksom inte meningen...

Stor kram från oss till er.

2010-09-26 @ 00:35:37
URL: http://gunsansrum.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0