Arg.

För några veckor sen höll David på och rev inne i skåpet bland alla dvd filmer för trehundrafemtioelfte gången.
Jag vet inte hur många gånger jag har fått tagit bort honom därifrån under högljudda protester.
Och den där gången var ju inget undantag. Medan han låg på golvet och surade så plockade jag in alla filmer han plockat ut och lekt med. (Läs tagit ut dvd fodralen, öppnat och lagt dom på bordet och kört med sin traktor över skivorna.) En av filmerna är väldigt repig och stilig upptäckte jag eftersom att han ibland även plockat ut själva dvd filmen också och försökt att stoppa in den i både X-boxen och Nintendo Wii enheten.
Hur som helst, när jag hade plockat in alla fimerna där i skåpet igen så tyckte jag att det var nånting som inte stämde riktigt. Det kändes som att det fattades en film. Jag letade lite men hittade ingenting och tänkte att den fanns väl där inne nånstans men den var väl felvänd så jag såg den bara inte. Den tabben har jag gjort många gånger.

Veckorna gick och lås skaffades till skåpet så att han inte längre kunde ta sig in där.
Och idag när jag satt och läste nyheterna om att Patrick Swayze hade dött så kom jag att tänka på att visst hade väl jag den där filmen Dirty Dancing? Jag gick iväg till skåpet för att se efter och insåg då att det var ju DEN filmen som saknades! Och jag har letat efter den där förbaskade filmen överallt nu och jag hittar den inte.
Jag har till och med letat i FRYSEN!
Det kan ju tyckas att det är ett lite konstigt ställe att leta en film på, men om man vet hur min son är så får man verkligen leta saker på ställen där man aldrig trodde att man skulle behöva leta på!
Jag har än så länge inte hittat den så den ligger väl på ett sånt där jätte bra ställe där jag inte har letat.
OM jag hittar den lovar jag att jag ska skriva och tala om vart jag hittade den men som det ser ut nu så kommer jag helt enkelt bli tvungen att köpa en ny. *suckar*

Ni som har barn eller tänker skaffa: Lås in allt som ni inte vill ska bli bortslarvat!
(D.v.s. allt vad ni äger och har.)


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jo vi har ju parkeringshus, men det finns parkering utanför så andra bilar kan ju bli uppbrända. Dessutom vet man aldrig om de lyckas ta sig in i parkeringshuset.

2009-09-17 @ 16:44:34
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0