Bra eller?

Visst har vi kryat på oss men inatt var det ju färdigt igen.
David vaknade och hostade och spydde en massa så det var ju bara att bädda på golvet igen och sova där då.
Hurra... eller nåt.... Jag som var så lycklig över att få sova i sängen igen. *suckar*
Jag har ju ont precis överallt efter dom här nätterna på madrasser på golvet. 
Jag har konstaterat att det blir ingen riktig cowboy av mig inte.
Dom får behålla sina filtar och rulla ut dom på marken och sova under bar himmel och vara macho helt själv! Utan mig!
Jag vill ha en säng!!!

Nåja, hur som helst så är det väl inte magsjuka som David har nu iallafall.
Han kräks inte under dagtid, har inte feber, är hur pigg som helst och leker som vanligt.
Det är bara på kvällarna när han sovit en stund som han börjar hosta med sån här riktig slemhosta och sen kräks han.
Så det verkar som om det blir en slemklump i bröstet som gör att han kräks. Barn kan ju inte få ur sig sånt på samma sätt som vi vuxna så därför blir det att dom kräks istället.
Jag ska väl ringa jouren och försöka få komma till en läkare som får lyssna på honom och sen får jag be en bön att jag får nåt slemlösande åt honom så det blir bra nån gång.
Jag orkar inte sova på golvet längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0