Airhead.

Ja det är väl ungefär den bästa beskrivningen på mig just nu. Det hela började med att Pv svävade på rosa moln hela morgonen i skolan och hon måste ha delat med sig av dom där molnen för jag seglade också iväg på högre höjder. 
Det blev ju inte många knop gjorda på lektionerna kändes det som.
Inte vet jag om det var så mycket bättre idag, även om vi nu ramlat ner på jorden igen vid det här laget.
Imorse lyckades jag tex gå över en isig gata utan att halka, men jag snubblade på trottoarkanten och höll på att ramla där det var bar mark! Och när jag drack vatten på toa så höll jag på att kasta muggen i toan istället för i papperskorgen.
Och hela dagen idag har jag varit tankspridd, haft överskottsenergi och velat göra en massa saker samtidigt. 
När jag kom hem satte jag igång och tokstädade.
Jag fick väl syrebrist eller nåt när jag var så där högt upp på dom där rosa molnen.... eller så är det kanske det vackra vädret som gjort att jag blivit knäpp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0