Lite blandat och en utmaning.

Jag mår mycket bättre nu än tidigare. Jag märkte skillnad redan samma kväll några timmar efter att jag hade tagit första tabletten så det verkar som att det kommer att ge med sig iallafall.
Det har slutat rossla, det gör inte lika ont längre så jag kan röra mig och jag kan andas normalt igen.
Så jag har inte behövt göra något återbesök hos läkaren idag. Tänk vad små rosa piller kan göra underverk. :)

Jag läser ju som sagt engelska B och idag fick jag tillbaks den första uppsatsen som jag skrev för några veckor sen.
Det blev en mycket ironisk uppsats (jag var arg när jag skrev den) och min engelska lärarinna tyckte att det var väldans roligt att läsa den. Det var väl lite stavfel här och där men det blev ett VG iallafall.  *Jippi*
Hur jag ska lyckas toppa det på nästa uppsats var ju en bra fråga......

Hur som helst, här är en liten utmaning jag lånade från en annan blogg.
Och jag utmanar alla som läser detta och känner för att bli utmanade.

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg och radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du?: Katarina men man fick ju inte skriva sitt namn som svar så då tar vi Karin i reserv då.
2. Ett ord på fyra bokstäver: Kära
3. Flicknamn: Kerstin
4. Pojknamn: Karl
5. Yrke: Kyrkoherde
6. Färg: Krom
7. Klädesplagg: Kortbyxor
8. Mat: Köttbullar
9. Sak i badrummet: Krokar
10. Plats/stad: Kiruna
11. En orsak att vara sen: "körde fel i rondellen"
12. Något man skriker: "Kom hit"
13. Film: Karate kid
14. Något man dricker: Kaffe
15. Band: Kraftwerk
16. Djur: Katt
17. Gatunamn: Kungsgatan
18. Bil: Kia
19. Sång: Kylie
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Körsång









 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du mår bättre och grattis till VG:t :-).

Jag antog din utmaning och klottrade ner den i min blogg.

2009-02-21 @ 23:54:24
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0