A little bit of English.

Idag pratade jag lite med min engelska lärarinna om min uppsats som jag skrev.
Och hon ville gärna använda sig av den och visa eleverna som läser engelska A hur man på ett enkelt sätt kan skriva en bra uppsats. Hon tyckte att den var enormt rolig och sa att det var på gränsen till en MVG uppsats.
Jag hade väl typ snubblat på mållinjen så att säga.
Så hon fick lov att använda sig av den sa jag och vi ska väl gå igenom den tillsammans nåt tag här och ordna med det då.  *hurv*

Jag har skrivit min andra engelska uppsats nu också men den är inte helt färdig än.
Jag filurar lite på om jag ska skriva till lite saker eller om den ska få vara som den är.
Vi får väl se hur det blir, jag har ju hela den här veckan på mig. Nästa vecka ska jag nämligen vara helt ledig tänkte jag.
Veckan därpå ska den lämnas in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0