Skogspromenad.

Nu på eftermiddagen ringde Maud och frågade om jag ville följa med henne ut och plocka grenar som hon skulle ha till några av sina terrarium. Och jag hade ju inget bättre för mig så visst kunde jag hänga med tänkte jag.
Jag gjorde mig klar och gick hem till henne och hämtade henne.
På väg in i skogen tänkte jag i mitt stilla sinne att "ja vart nånstans här i skogen kommer jag att vricka foten den här gången då?" Det slår liksom aldrig fel.
Jämt när vi går på skogspromenad så är det alltid nån av mina fötter som jag stukar.
Och den här skogspromenaden var ju inte direkt olika alla andra om jag säger så.
Jag kom hem med en stukad fot.
I fortsättningen ska nog jag linda om båda mina fotleder riktigt hårt innan jag ger mig ut i skogen. :)




Kommentarer
Postat av: Gunsan

Fel tänkt Katarina!

Nästa gång ska du tänka att "Den här gången vrickar jag inte foten alls. Den här gången kommer det att gå bra att gå i skogen."

:)

2008-09-22 @ 17:21:12
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0