Prov.

Imorse vaknade jag och hade fruktansvärt ont i nacken. Jag kunde knappt vrida på huvet åt ena hållet ens en gång.
Men jag tog mig upp och iväg till skolan iallafall.
Väl där var det så dags för nationella provet i svenska. Usch vad svårt det var!
Men jag lyckades knåpa ihop en liten uppsats om mina framtidsdrömmar och hur jag förverkligar dom.
Och inte var det mycket till drömmar inte. *skrattar* Får hoppas den blir godkänd iallafall.
När svenska provet var avklarat så letade jag rätt på min engelskalärarinna och fick mitt engelskaprov så jag fick det gjort också. Undrar hur det gick på det provet.....
Och när jag äntligen var klar med det så hade jag en mattelektion kvar.
Jag fick några tal räknade iallafall och sen tyckte våran lärare att vi kunde sluta tidigare.

Nacken gör fortfarande ont och jag hoppas verkligen att det går över tills i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0