Julstök.

Idag har jag ÄNTLIGEN fått ändan ur vagnen och hängt upp julgardinerna. Och bara det var ju ett helt träningspass på en hinderbana. Jag fick klättra och härja och fy sjutton säger jag bara. Jag förstår nu varför jag har dragit mig för att göra det här! När allt det där böket var klart så satte jag mig vid datorn och pustade ut lite.
Sen ställde jag mig och bakade pepparkakkor. Och för en gångs skull blev det mer pepparkaksbak än degätning. *kors i taket*
Jag tycker som sagt inte om pepparkakor, jag tycker bara om degen. (ja jag vet att jag är konstig.)
Mer än halva degen brukar gå åt till att äta och det futtiga som blir över blir kakor. (som sen bara ligger och skräpar för ingen äter upp dom.)
Sen tänkte jag baka lussekatter men kom på att jag har glömt att köpa jäst så jag får väl göra det vid ett senare tillfälle då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0