Dagen började ju bra.

Jag och Maud har länge gått och pratat om att jag ska kika över till henne och fota hennes spindlar nån gång men det har aldrig blivit av.
Idag gjorde jag äntligen slag i saken och ringde och frågade om jag kunde kika över till henne.
Och jag råkade visst ringa och väcka henne. Dessutom glömde jag att hon fyllde år.
Dagen började ju bra. Eller också inte.... :)

När jag äntligen kommit dit och börjat fota lite så fick jag tre dåliga bilder och en som jag inte ens hann med att se innan kameran dog.
Förbannad på mig själv blev jag för jag upptäckte ju redan igår att batteriet behövde laddas men jag glömde ju helt bort att lägga det på laddning.
Nu hann jag ju inte fota alla hennes spindlar.
Och det värsta av allt, jag hann inte fota min favoritspindel!
Förhoppningsvis kan jag gå tillbaks ikväll och fortsätta.



Jag lånade Boknördstestet ur min mosters blogg.
Resultatet blev så här:



Gå till testet >>>> 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se där, du är ju nästan lika mycket/lite boknörd som jag du. :-)

2008-03-26 @ 21:20:03
URL: http://gunsansrum.spaces.msn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0